Chiar dacă a trecut la pe perioada verii printr-o perioadă de scădere, Dacia și-a revenit în ultimul trimestru al acestui an pe piața din Franța și avansează rapid către un rezultat foarte bun la finalul acestui an, cu creșteri peste media pieței, relevă datele analizate de Profit.ro.
Dacia a înmatriculat în luna noiembrie, pe cea mai mare piață a mărcii, 12.182 autoturisme, marcând o creștere de 16,1% comparativ cu luna similară de anul trecut, mai mare cu 2 puncte procentuale decât media pieței. Acest lucru a contribuit la recuperarea poziției pe care marca românească o are pe această piață, cu o cotă de 8%, în special în competiția cu Citroen. Principalii rivali din Franța au vândut 9.957 de autoturisme, având un declin de -4,2% și o cotă de piață de 6,5%
Și marca Renault a performat în noiembrie, cu 33.919 autoturisme înmatriculate și o creștere de 15,1%, astfel că întreg grupul Renault (din care mai face parte și Alpine) și-a majorat cota de piață la 22,2%, apropiindu-se de rivalii de la Stellantis, care vând 14 mărci, la doar 2 puncte procentuale. Cu doar o lună înainte de finalul anului, Dacia are o creștere semnificativă față de anul trecut, de 23,4%, cu un volum total de 142.909 autoturisme, corespunzător unei cote de piață de 9 procente, mult peste cei de la Citroen (118.682 autoturisme, 7,4% cotă de piață). Grupul Renault are în acest moment 396.955 de autoturisme înmatriculate, cu 20,3% mai multe decât în urmă cu un an, și o cotă de piață de 24,9%.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News