Dacia se confruntă cu scăderea pieței auto în Europa

Dacia-Duster

Dacia a raportat un volum de vânzări mai mare cu 24% față de anul trecut, pentru prima jumătate de an, reușind astfel să profite de comenzile anterioare făcute pentru modelele mărcii. Cel mai vândut model Dacia rămâne Sandero, urmat de Duster, potrivit profit.ro.

Xavier Martinet, vicepreședinte al Dacia și responsabil cu vânzările și operațiunile mărcii, a anunțat rezultatele de vânzări ale unității de business pe care o conduce, marcate de o creștere importantă față de anul trecut.

În total, Dacia a vândut 345.432 vehicule, cu 24,2% mnai multe, dintre acestea Sandero având 138.978 unități, Duster, 111.891 unități, Jogger, 50.569 unități, Spring 27.438 unități și Logan, 14.152 unități.

Cele 4 modele de bază ale mărcii au înregistrat creșteri semnificative ale vânzărilor: Spring : +38%, Sandero : +24%, Duster : +13% și Jogger : +130%.

Șeful vânzărilor Dacia, Xavier Martinet, a confirmat pentru Profit.ro că piața auto din Europa se confruntă cu o tendință de încetinire, însă a precizat că marca Dacia se menține la un nivel bun, comparativ cu alte mărci.

„Avem în continuare un termen de livrare de 3,5 luni”, a spus Martinet, care a recunoscut că modelul Spring a încetinit cel mai mult, având circa 3 luni termen de livrare, din cauza creșterii prețului din acest an și a reducerii subvențiilor acordate de unele țări din Europa.

Mai multe detalii, aici.

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și:

Media PNL