Jurnalistul Dan Bucura readuce în actualitate, eterna nemulțumire a românilor față de raportul calitate-preț al serviciilor Tarom, pornind de la ultima călătorie efectuată la Cluj, care a avut întârziere mai mult de dublul duratei de zbor.
„Într-o lume ideală, o mizerie de companie precum Tarom ar fi fost de multă vreme în faliment. Ar fi pus-o concurența la pământ..
Zborul de astăzi, de Cluj Napoca, are doar vreo 2 ore și ceva întârziere. Înțeleg că e o practică la „zburătorii” statului român. Știu, o sa îmi spuneți că și low-cost-urile întârziere. Așa e, dar ăia sunt privați și e treaba lor cum își țin clientela, pe care o momesc cu prețuri mici.Pe ăștia îi ținem noi în cârca. Adică toate clanurile, cumetriile, rubedeniile și amantlâcurile de acolo. Ultima oară când m-am uitat pe cifre, Tarom producea o gaură de câteva zeci de milioane anual. Pe care, repet, o plăteam noi, românii cotizanți la bugetul statului.Revenind la zboruri, doar spre Cluj zburau astăzi alte 2 companii: Hisky și AnimaWings. Biletul era mai ieftin la ambele. Am ales neinspirat să plătesc mai mult, doar ca să ajung mai devreme. Ghinion, vorba lui Werner, voi ajunge mai târziu ca celelalte curse. Și chiar aveam treabă. E învățătură de minte, să îmi mai pun speranțe în companiile statului român!Apropo, nea Bolojan, tăierile alea cu care te tot lauzi o sa fie și pe la ăștia? Nu de alta, dar cică aici sunt o mare familie toți angajații. Zău că nu vreau să mai țin din taxele mele astfel de famiglii!
PS: După cele 2 ore și ceva, cei de la Tarom au fost „drăguți” să ne dea o apă plată în momentul îmbarcării. Or fi lua-o și ei tot la prețurile de aeroport, acolo unde o apă și un sandwich costă cât o masă la un restaurant decent?!”, notează Bucura pe contul său de Facebook.
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News