Premii prin tragere la sorți de aproximativ 10 milioane de euro, câștigate de români anul trecut

Sursa foto: X

Valoarea totală a premiilor din promoțiile de consumatori cu tragere la sorți desfășurate de companiile românești în anul 2023 a fost de aproximativ 10 milioane de euro, potrivit unei mari companii organizatoare de promoții de consumatori din România.

Suma totală a campaniilor promoționale de anul trecut a fost cu cu aproximativ 25% mai mare față de 2022.

„Într-o nouă analiză amplă a campaniilor promoționale cu tragere la sorți derulate prin intermediul companiei noastre, de data aceasta în 2022 și 2023, am studiat, printre altele, cum au evoluat categoriile de premii acordate, apetitul pentru concursuri al consumatorilor în funcție de vârstă și gen, și sezonalitatea acestor campanii promoționale. În acest fel, am obținut o imagine mai clară despre factorii principali de succes ai campaniilor promoționale de acest gen”, a declarat Marian Șeitan, Director General Mediapost Hit Mail.

În 2023, ponderea voucherelor a crescut față de 2022 și a continuat să domine topul categoriilor de câștiguri prin tragere la sorți. Dacă în 2022 voucherele reprezentau în jur de 44% din premiile oferite de companii, în 2023 ponderea acestora a urcat până la 47%.

La o distanță considerabilă în ceea ce privește categoriile de premii s-au aflat, în 2023, cosmeticele (+10%) și produsele electronice (puțin sub 10%). În 2022, produsele din categoria casă și grădină (+10%) și cosmeticele (+8%) au completat topul celor mai răspândite premii.

Apartamentele de două camere și de tip studio, premiile în bani, autoturismele, voucherele de vacanță și călătoriile exotice au fost printre cele mai scumpe premii câștigate anul trecut de către românii care au participat la promoții cu tragere la sorți.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și:

Media PNL