Marii retaileri au anunțat când începe Black Friday, cu reduceri de 30-70%. Cine a dat deja startul

Sursa foto: Pinterest

Campania de reduceri generată de Black Friday în acest an pare să fie așteptată cu mare nerăbdare, dat fiind că unii dintre cei mai mari retaileri din România au anunțat că va dura 3 săptămâni.

Flanco: 25 octombrie – 30 noiembrie; nu a anunțat reducerile, doar prețurile

Flanco a dat startul celei de-a 14-a ediții de Black Friday. Retailerul a pregătit reduceri atractive la o gamă extinsă de produse, valabile în perioada 25 octombrie – 30 noiembrie, în toate cele 160 de magazine ale sale din țară, precum și online.

Promisiunea noastră față de clienți este să le punem la dispoziție oferte adaptate preferințelor și intereselor lor, pe întreg parcursul anului”, spune Ovidiu Nicușan, Director de marketing Flanco. „De Black Friday, am ales în conceperea ofertelor topurile celor mai cumpărate și căutate produse. Pasionații de tehnologie, echipamente smart sau gadgeturi care folosesc inteligența artificială vor găsi în magazinele noastre produsele dorite la prețuri excelente, pe o perioadă extinsă, pentru a avea suficient timp să facă alegerile cele mai potrivite pentru ei. De asemenea, astfel reușim să evităm perioadele foarte aglomerate pentru curieri, în care volumul mare de comenzi din toate industriile poate cauza adevărate blocaje. Prioritatea noastră este clientul și facem tot ce ține de noi pentru ca el să primească la timp ce a comandat.”

  • Flanco nu a anunțat discount-urile, ci doar prețurile la care vor fi vândute produsele.

Pentru această ediție, Flanco a pregătit reduceri la sute de produse, din toate categoriile. Pe parcursul celor cinci săptămâni ale campaniei, retailerul va actualiza periodic stocurile. În magazinele sale fizice din toată țara și pe flanco.ro, clienții vor găsi:

·        Televizor Smart 4K Samsung de 108 cm la doar 1.399 lei

·        Televizor Smart 4K de 109 cm la doar 999 lei

·        Aspirator vertical Rowenta Flex la doar 499 lei

·        Espressor cafea la doar 199 lei

·        Aspirator robot Xiaomi la doar 399 lei

·        Căști JBL la doar 149 lei

·        Friteuză cu aer cald Tefal la doar 249 lei

·        Laptop cu procesor Intel i3 la doar 999 lei

evoMag: 25 octombrie – 10 noiembrie; reduceri între 50 și 70%

evoMAG dă startul azi, 25 octombrie, campaniei de Black Friday 2024 și oferă discount-uri de până la 70%, la peste 50.000 de produse, marcând totodată începutul unei noi etape în evoluția brandului. Compania își reafirmă angajamentul față de clienți, cu o comunicare mai directă și transparentă, menținând focusul pe oferte reale și prețuri competitive. Noua identitate de brand întărește deschiderea evomag către o relație autentică cu clienții săi, oferindu-le o experiență de cumpărare simplă, fără artificii.

Prin noua noastră abordare de brand, vrem să consolidăm încrederea pe care clienții o au în evomag, oferind mai multă transparență și un stil de comunicare adaptat așteptărilor lor. Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping al anului, este momentul ideal pentru a ne prezenta noua identitate de brand. Reducerile din această campanie sunt gândite să aducă valoare reală, susținând astfel poziția noastră pe piață și reafirmând angajamentul nostru de a oferi o experiență de cumpărare autentică și fără artificii”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evomag.

Cele trei etape Black Friday 2024 la evoMag:

Episodul 1: 25 – 31 octombrie, reduceri de până la 50%;

Episodul 2: 1 – 7 noiembrie, reduceri de până la 60%;

Episodul 3: Black Friday Principal: 8 – 10 noiembrie, reduceri de până la 70%.

Ca și anii trecuți, în fiecare nou episod de reduceri de Black Friday vor fi incluse și produse diferite, care nu au beneficiat, anterior, de reduceri.

Totodată, evomag organizează campania de Black Friday și în afara țării, mare parte din produsele evomag disponibile în cel mai important marketplace din Ungaria și Bulgaria beneficiind de reduceri mai mari în această perioadă.

Compania își propune să crească vânzările de Black Friday din Ungaria și Bulgaria cu peste 50% față de anul precedent, în contextul unei prezențe tot mai consolidată pe piețele respective. Programul și reducerile din aceste țări vor varia în funcție de specificul fiecărei piețe.

Altex: 31 octombrie – 20 noiembrie; reduceri între 30 și 50%

Altex, unul dintre cei mai mari retaileri electro-IT a anunțat că va ține campania de Black Friday între 31 octombrie și 20 noiembrie, în trei etape. Compania spune că cele mai multe produse vor avea reduceri cuprinse între 30 și 50%.

Compania estimează vânzări cu 20% mai mari față de evenimentul Black Friday de anul trecut, iar cele mai căutate produse vor fi electronicele și electrocasnicele.

Oficialii Altex spun că printre produsele la care se așteaptă o creștere procentuală mare față de anul trecut se numără airfryer-ele (friteuze cu aer cald) și aparatele de aer condiționat. În special la această a doua categorie sunt așteptate vânzări mult mai mari, în special fiindcă este de așteptat ca verile să fie tot mai calde, iar aparatele devin mai greu de găsit din luna iunie.

Cele 3 etape Black Friday 2024 la Altex:

Val 1: oferte valabile între 31 octombrie – 6 noiembrie

Val 2: oferte valabile între 7 noiembrie – 13 noiembrie

Val 3: oferte valabile între 14 noiembrie – 20 noiembrie

Față de anii trecuți, Altex așteaptă și o creștere mai mare la capitolul vânzări online.

Compania are 135 de magazine în țară.

eMag: 8 noiembrie; reducerile vor fi anunțate curând

eMag, retailer online care reunește mii de magazine, a anunțat că va organiza Black Friday 2024 pe data de 8 noiembrie, anul acesta având loc cea de-a 14 ediție a acestui eveniment.

Reducerile vor fi anunțate curând, cu puțin timp înainte de startul campaniei, fiind de așteptat ca și în acest an procentele care vor diminua prețurile să fie considerabile.

Retailerul practică de obicei reducerile de Black Fridau o singură zi din an, fiind probabil ca și în acest an să afișeze procentele cu minus de la ora 0,00 a zilei de 8 noiembrie, până la ora 24,00 a aceleiași zile.

În plus, dacă ân urmă cu 14 ani, Black Friday era un eveniment major electro, astăzi a devenit mult mai universal, acoperind mult mai multe nevoi și interese.

Ediția 13-a eMAG Black Friday 2023 a atins recorduri absolute, după cum a anunțat retailerul, înregistrându-se cel mai mare număr de clienți de când evenimentul există în România, achizițiile însumând 731 milioane lei .

Datele statistice au arătat că 600.000 de cumpărători au accesat site-ul, cu aproape 50.000 mai mulți decât în anul precedent.

Cât privește numărul de comercianți care au fpcut reduceri de preț pe platforme eMag de Black Friday anul trecut, acesta a depășit 11.600, numărul produselor vândute fiind de 818.000.

De altfel, anul trecut, Black Friday a evidențiat și mai bine tendința de creștere a frecvenței de cumpărare din online și de diversificare a coșului de cumpărături cu produse pe care clienții le folosesc frecvent: clienții au plasat comenzi de peste un milion de produse din categoriile băcănie, băuturi, parfumuri, îngrijire personală și cosmetice.

Citeste mai mult AICI

 

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și:

Media PNL