Oraşul lui Iohannis, promovat în Madrid, Roma, Hamburg și Londra. Suma pusă la bătaie: aproape 5 milioane de lei

Sursa foto: bucketlistly

Sibiul va fi promovat în Madrid, Roma, Hamburg și Londra. Se pun la bătaie aproape 5 milioane lei

Asociația Județeană de Turism Sibiu pune la bătaie 4,9 milioane de lei pentru a promova județul în străinătate. Orașele cheie spre care AJTS se îndreaptă sunt Madrid, Roma, Hamburg și Londra. 

Asociația Județeană de Turism Sibiu vrea să atragă mai mulți turiști străini în județ, motiv pentru care vrea să promoveze destinația în străinătate. „La nivel național, Destinația Județul Sibiu se află pe locul 4 privind numărul de turiști străini atrași în anul 2024. Față de anul 2023, activitatea turistică a înregistrat o scădere de 1% a numărului de sosiri și 2% a numărului de înnoptări.

Conform datelor analizate, respectiv circulația turistică în unități de cazare, la Centrul de Informare Turistică Sibiu, la Aeroportul Internațional Sibiu, se remarcă faptul că lunile de vară, iulie și august, înregistrează cele mai mari fluxuri turistice. Activitatea turistică este mult redusă în lunile de toamnă-iarnă-primăvară, fapt ce indică necesitatea intensificării promovării, în special pe piețele externe, astfel încât aceste acțiuni să reducă sezonalitatea și să ducă la creșterea competivității sectorului ospitalității.

Resursele turistice culturale și naturale, rețeaua de profesioniști experimentați alături de infrastructura de vizitare și de servicii susțin un produs turistic complex, diversificat, cu un potențial mare de a satisface motivații de călătorie variate”, se arată în caietul de sarcini scos la licitație de AJTS pentru promovarea județului Sibiu în străinătate. 

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: