Podul de la Brăila, supranumit „Golden Gate de România” trebuie reparat pentru a treia oară

Sursa foto: Facebook

Podul de la Brăila, cel mai mare pod suspendat care s-a construit vreodată în România, al treilea ca dimensiune din Europa și ultimul de la vărsarea Dunării în Marea Neagră, are mai probleme de proiectare.

Proiectul a avut o valoare de 500 de milioane de euro și a fost realizat din fonduri europene. Însă, „Golden Gate de România” are nevoie de o nouă reparație – a treia în nici măcar un an de la darea în folosință, la 6 iulie 2023.

Şoferii care au trecut pe podul suspendat zilele acestea au constatat cu stupoare că asfaltul este din nou stricat, potrivit Digi24. Asta după ce, în luna aprilie, constructorul a reasfaltat, a treia oară, o bandă întreagă, pe sensul spre Brăila.

Celebrul pod suspendat peste Dunăre, Brăila-Tulcea a fost inaugurat cu mare fast, dar lucrările lasă de dorit. A fost reasfaltat de trei ori pe anumite porțiuni, au fost înșurubate sute de piulițe de la parapetele podului și s-a intervenit cu lucrări pentru că podul se tasa la urcarea dinspre Brăila.

Nu de puține ori, șoferii au filmat și postat pe rețelele sociale faptul că asfaltul s-a stricat. Oamenii spun că este o bătaie de joc din partea constructorului, că face treabă de mântuială și că folosește materiale de proastă calitate.

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: