Poșta Română respinge informațiile că ar fi pus la dispoziție partidului extremist AUR baza de date a companiei de stat pentru a trimite un milion de scrisori electorale, se arată într-un comunicat de presă transmis joi. Instituția adaugă că distribuirea materialelor nu s-a bazat pe un contract plătit direct cu partidul extremist AUR, ci cu o firmă intermediară.
Firma care a realizat cele un milion de scrisori personalizate adresate vârstnicilor este S.C. DGI MULTIMEDIA DESIGN S.R.L., menționată pe spatele scrisorii, sub codul de mandatar financiar al partidului.

- „Distribuirea materialelor menționate se realizează în baza unui contract comercial plătit, iar acest contract nu este încheiat cu partidul Alianța pentru Unirea Românilor sau cu candidatul acestuia”.
Apariția acestor scrisori a ridicat mai multe semne de întrebare în spațiul public despre modul în care partidul extremist AUR a făcut rost de datele personale ale celor un milion de cetățeni care au primit plicurile. În acest context, Poșta Română neagă faptul că le-ar fi oferit celor de la Alianța pentru Unirea Românilor baza de date a companiei naționale.
- „Respingem categoric orice suspiciune legată de utilizarea bazei de date a Poștei Române. Subliniem că respectăm strict obligația de a păstra confidențialitatea și secretul corespondenței, conform Articolului 28 din Constituția României”.
Compania națională neagă, de asemenea, orice afiliere cu partidul extremist AUR sau cu candidatul George Simion și susține că se „autofinanțează în urma relațiilor de business cu clienții și nu primește bani de la stat”.
Context
G4Media a arătat miercuri cum peste un milion de seniori din România au primit în cutia poștală scrisori din partea lui George Simion, candidatul partidului extremist AUR la alegerile prezidențiale din mai, în care își exprimă respectul față de vârstnici și le cere votul. Conform ultimului raport realizat de Expert Forum, George Simion nu mai este fruntaș la reclamele online de pe Meta și Google.
G4Media a arătat în exclusivitate la începutul lunii aprilie cum George Simion și-ar fi schimbat total strategia de promovare față de campania din noiembrie 2024. Deoarece banii investiți în reclame online nu i-au adus succesul dorit candidatului partidului extremist, Simion ar fi renunțat la promovarea agresivă a brandului AUR și se axează în această campanie pe femei, studenți, pensionari și locuitorii din marile orașe.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News