Pregătiri pentru noi lucrări la cel mai dificil tronson de autostradă din istoria României

Sursă foto: Facebook/ Irinel Ionel Scriosteanu

Autorizația de construire pentru secțiunea 2 Boița-Cornetu, parte a Autostrăzii Sibiu-Pitești A1, va fi emisă în curând, anunță autoritățile.

Contractul aferent acestei secțiuni prevede construcția a:

31,33 km de autostradă

49 de poduri și viaducte

7 tuneluri cu lungimi cuprinse între 250 m și 1590 m

1 ecoduct în zona localității Lazaret, care avea 210 metri lungime, care va traversa râul Olt, calea ferată și DN7

Și pentru secțiunea 3 Corentu-Tigveni  este în curs de elaborare Proiectul pentru Autorizația de Construire.

Contractul aferent acestei secțiuni prevede construcția a:

37,40 km de autostradă

96 de poduri și viaduct

un tunel cu o lungime de 1,7 km, care va fi cel mai lung tunel de autostradă din România

Grupul austriac PORR anunța recent excavarea ajumătate de kilometru din tunelul ce străbate autostrada Sibiu-Pitești, lot 4. Tunelul va avea o lungime totală de 1,35 kilometri. Datorită acestui element, Tigveni-Curtea de Argeș devine primul tronson de autostradă din România, cu tunel, în zona de munte.

Luna trecută a fost relatat că și asocierea de firme Webuild SPA – Tancrad SRL, care realizează lotul al treilea al Autostrăzii Sibiu-Pitești, cea mai complexă secțiune de autostradă din România, care va avea un tunel lung de 1,7km, dar și viaducte de 40 de metri înălțime, a început organizarea de șantier, în așteptarea autorizației de construire. Întreaga lucrare ar trebui să fie finalizată în anul 2028.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și:

Media PNL