Provocarea tehnică majoră din noul tronson al Autostrăzii ,,Unirii”. Cum arată cel mai așteptat traseu din România

Sursa foto: Yoyube/ Captura video

Tronsonul II al secțiunii din Autostrada ,,Unirii” – A8 Târgu Neamț-Iași-Ungheni a fost transmis, spre validare, către Agenția Națională de Achiziții Publice (ANAP), acesta fiind ultimul pas înainte de lansarea licitației pentru proiectarea și execuția lucrărilor.

Pentru tronsonul II, Târgu Frumos-Lețcani (28,8 km), Compania Națională de Investiții Rutiere a stabilit o valoare estimată a contractului de 5,5 miliarde lei (fără TVA) și o durată de realizare de 46 de luni din care 10 luni pentru etapa de proiectare și 36 de luni pentru execuția lucrărilor.

Și acest tronson al Autostrăzii ,,Unirii” –A8 va reprezenta o provocare tehnică pentru constructori, pe traseu urmând să fie realizate :

– 19 poduri (inclusiv un pod cu o lungime de 1.130 metri)

– 2 tunele

– 2 noduri rutiere (Nod Podu Iloaiei km. 28 și Nod Lețcani km. 59)

De asemenea, acest tronson va avea ca dotări : un spațiu de servicii tip S 3 (stânga/dreapta), două parcări de scurtă durată și un Centru de Întreținere și Coordonare (lângă Lețcani).

HARTA Nou tronson din Autostrada ,,Unirii” - trimis la validare cu o provocare tehnică majoră

Citeste mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: