Publicul nostru este format din antreprenori, freelanceri, formatori, adică oameni care se vând pe ei înșiși, înainte de orice alt serviciu – este ideea de la care pornește ediția de săptămâna aceasta a emisiunii Puterea Banilor, cu Adriana Armanu.
Dar cum face un antreprenor să-și construiască o imagine relvantă? Cum să ajungi la publicul de care ai nevoie și care ți se potrivește, și cum ieși dintr-o criză – sunt doar câteva dintre întrebările la care va răspunde invitatul emisiunii, Radu Turcescu, sociolog, strateg și consultant politic.
„Imaginea afacerii și a celui din spatele ei este o temă care mă preocupă de mult timp, pentru că este, de cele mai multe ori, ceva ce lăsăm pe ultimul plan: din lipsă de timp, pentru că avem de rezolvat tot felul de mici crize, pentru că pe primul loc sunt chestiunile zilnice care trebuie făcute. Dar nu trăim doar în era viteze, ci și a vizualului.
Vom afla de la invitatul meu de vineri, 4 august, unul dintre cei mai buni strategi și consultanți politici, că totul este un proces de vânzare. Și ceea ce vindem publicului nostru contează enorm”, spune Adriana Armanu, realizatoarea emisiunii.
Emisiunea Puterea Banilor, realizată de Adriana Armanu, este difuzată în fiecare vineri, de la ora 16.00, pe canalul nostru online și pe Facebook.
Urmărește primele ediții aici și aici.
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News