Strategia României pentru a deveni o destinaţie populară

Sursă foto: Freepik
Sursă foto: Freepik

De pe ultimul loc în Europa la numărul de turişti străini, România a început o campanie inedită de promovare în Italia. Mijloacele de transport de la Roma şi Milano sunt acoperite cu imagini din cele mai pitoreşti destinaţii de la noi, iar în staţiile de metrou, panouri publicitare cheamă vizitatorii să vadă frumuseţile româneşti. Reclamele au fost amplasate strategic – cele două metropole au peste 15 milioane de turişti pe an.

În peisajul urban din Milano iese în evidenţă un tramvai cu logoul turistic al României şi imagini din ţara noastră. Face parte din campania pe care a început-o în Italia Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, ca să atragă mai mulţi turişti străini.

„Castelul Peleș, mănăstirea Sucevița și Transfăgărășanul sunt cele trei destinații pe care România le promovează în stațiile de metrou din Milano. Ministerul Turismului de la noi a închiriat 100 de panouri publicitare amplasate în 67 de stații din subteranul milanez. Fiecare imagine este însoțită și de un cod QR, care oferă publicului italian informaţii detaliate despre țară noastră”, transmite reporterul Observator, Cristi Popovici.

Citeste mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și:

Media PNL