Centrul de suport tehnic al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale este pregătit să acorde asistenţă personalului din secţiile de votare pentru utilizarea echipamentelor şi a aplicaţiei pentru verificarea dreptului de vot. Centrul de suport tehnic al STS include cele 41 de centre de preluare a apelurilor, câte unul pentru fiecare judeţ din ţară şi unul pentru Bucureşti-Ilfov şi străinătate, dispeceratele şi centrele de intervenţie tehnică ale căror echipe sunt pregătite să remedieze eventualele situaţii semnalate de personalul din secţiile de votare în cel mult 45 de minute.
- asistenţă tehnică privind echipamentele de comunicaţii şi aplicaţiile informatice, de la STS (tasta 1);
-
asistenţă privind operaţiunile electorale, de la AEP şi BECJ (tasta 2);
-
asistenţă privind completarea proceselor-verbale, de la INS (tasta 3);
-
sesizări privind votul multiplu (tasta 4).
STS reaminteşte că datele statistice cu prezenţa alegătorilor în secţiile de votare şi procesele-verbale încheiate la finalul procesului electoral vor fi afişate în timp real şi disponibile publicului pe site.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News