The Group a împlinit 20 de ani; publicitatea este imaginație!

Agenția The Group, partener în România al Omnicom Group USA, aniversează 20 de ani de excelență profesională. Cu acest prilej, compania mulțumește pentru încredere tuturor Clienților și partenerilor care i-au însoțit pașii în ultimele decenii.

„Douăzeci de ani este vârsta maturității antreprenoriale, a unei construcții care s-a bazat tot timpul pe poziționarea Clienților în centrul universului nostru de business. Brandurile care ne-au oferit posibilitatea de a inova continuu au meritul cel mai important în devenirea noastră profesională. La capătul primilor douăzeci de ani de colaborare, le mulțumim Clienților și tuturor partenerilor pentru ocazia acestui parcurs minunat, în care ne-am regăsit împreună.”– a declarat Zoltan Szigeti, Președinte The Group/Omnicom Media Group Romania.

Zoltan Szigeti, Președinte The Group

Aniversarea celor 20 de ani de la fondarea agenției a fost marcată prin lansarea unei campanii care celebrează valorile industriei și farmecul publicității.

“Este un bun prilej de a reaminti că profesia noastră presupune exercițiu de imaginație, zilnic, de transformare a unor metafore în soluții eficiente de comunicare. Provocăm simetriile pentru a genera reacții, atitudini și perspective inedite.”, a precizat Mihaela Nicola, CEO The Group.

Mihaela Nicola, CEO The Group

Agenția The Group este lider al industriei de marketing-publicitate în România, are în portofoliu peste 300 de branduri, o echipă de peste 350 de profesioniști și include companii specializate în toate disciplinele comunicării, printre care DDB, Digital Data Capital, House of Media, Media Investment, OMD, Phd Media, Porter Novelli Public Relations, Tribal Worldwide.

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: