Topul vizibilității la TV a candidaților la prezidențiale, în prima săptămână de campanie

Sursa foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Candidatul independent Nicuşor Dan conduce în topul vizibilităţii la TV în prima săptămână a campaniei electorale pentru alegerile prezidenţiale, urmat în ordine de Victor Ponta, Elena Lasconi şi Crin Antonescu, relevă analiza Klarmedia – TV Index Prezidenţiale 2025, realizată pe baza conţinutului difuzat de posturile TV naţionale, fiind incluse în top canalele care au difuzat un volum semnificativ de materiale despre candidaţi. Studiul reflectă volumul total al materialelor, fără a distinge între tonul pozitiv, negativ sau neutru al apariţiilor.

În perioada 4-13 aprilie, candidatul cu cea mai mare vizibilitate la posturile de televiziune a fost Nicuşor Dan, cu un total de 1.723 de materiale în care a fost menţionat. Acesta este urmat de Victor Ponta, care a apărut în 1.348 de materiale, de Elena Lasconi cu 1.198 de menţiuni, Crin Antonescu cu 1.023 şi George Simion, prezent în 958 de materiale.

La polul opus, cu cea mai redusă vizibilitate în media TV, se află candidaţii Sebastian Constantin Popescu, Silviu Predoiu şi John Ion Banu, care au fost menţionaţi în cele mai puţine materiale în perioada monitorizată.

Topul vizibilităţii candidatilor la posturile TV:

1. Nicuşor Dan – 1.723 materiale

2. Victor Ponta – 1.348 materiale

3. Elena Lasconi – 1.198 materiale

4. Crin Antonescu – 1.023 materiale

5. George Simion – 958 materiale

Cele mai active posturi TV în ceea ce priveşte difuzarea de materiale despre candidaţii la alegerile prezidenţiale au fost Realitatea Plus şi Antena 3 CNN, cele două având un număr foarte apropiat de menţiuni, urmate de România TV, B1 şi Digi24, care completează topul canalelor cu cea mai intensă acoperire mediatică a candidaţilor la alegerile prezidenţiale în prima săptămână.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: