Sunt noi restricții de circulație pe podul suspendat peste Dunăre, de la Brăila. Motivul: sensul de mers spre Tulcea este reasfaltat, de data aceasta cu formula nouă de asfalt folosită anul trecut pe ruta opusă și care a trecut, se pare, iarna cu bine. De altfel, în doar doi ani de la inaugurare, constructorul repară asfaltul pentru a cincea oară. Pentru „Golden Gate-ul de România” s-au cheltuit peste 500 de milioane de euro. „E treabă de mântuială!”, spun șoferii sătui de situație.
Golden Gate de România a fost inaugurat în luna iulie 2023 și, la scurt timp, au apărut primele probleme legate de asfalt. A început să se crape și era plin de denivelări, așa că șoferii care traversau Dunărea pe pod își stricau mașinile. De atunci și până acum, în mai puțin de 2 ani deci, constructorul l-a reparat de patru ori.
Șoferiță: Un lucru „bine făcut” într-o țară la fel! Sunt, totuși, niște bani, niște investiții.
Șofer: E treabă de mântuială!
Șofer: Astea lucrările care se pot face la noi, cu sumele care s-au licitat.
În octombrie 2024, sensul Tulcea – Brăila a fost închis pentru două luni. Constructorul a reparat cei aproximativ 2 kilometri de drum cu un asfalt care are o compoziție diferită și care este, în teorie, mai rezistent. Acum se asfaltează drumul spre Tulcea.
Dana Costache, jurnalist Digi24: Traficul de pe sensul Brăila – Tulcea este deviat pe sensul opus. Muncitorii lucrează la reasfaltarea căii rutiere. Cel mai probabil, la jumătatea lunii iunie, se vor ridica toate restricțiile pe pod, spune beneficiarul acestui proiect, compania națională de drumuri.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News