Calendarul celor două lansări, Spring facelift și Duster, dar și modificările legislative care au lăsat modelul electric fără subvenție au adâncit scăderile vânzărilor Dacia pe piața din Franța, cea mai mare piață a mărcii la nivel global.
Dacia a înmatriculat în luna iunie, în Franța, 13.242 vehicule, cu nu mai puțin de 15,5 procente în minus comparativ cu perioada similară din 2023, pe o piață aflată într-o scădere ușoară, de un procent, relevă datele analizate de Profit.ro. Pe segmentul de autoturisme, scăderea a fost chiar mai mare, 16,4%, cu un total de 12.918 unități înmatriculate, ceea ce condus la o nouă scădere a cotei de piață până la nivelul de 7,1%. Ca urmare a acestei situații, vânzările Dacia au ajuns la același nivel cu Citroen, principalul competitor pe această piață (12.458 autoturisme înmatriculate, 6,9% cotă de piață). Chiar dacă marca Renault a reușit un avans de 1,3%, cu 33.772 autoturisme vândute, rezultatul grupului Renault a fost cu 3,8% sub cel de anul trecut, cota de piață diminuându-se la 26,1%.
Citeste mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News