Vânzările Volvo s-au diminuat în luna februarie, pe fondul scăderii cererii de automobile pe unele dintre piețele globale, dar mai ales din cauza evenimentelor tradiționale din China, una dintre piețele majore. Vestea bună este că brandul suedez deținut de Geely reușește să atingă o cotă fără precedent pentru propulsiile electrică și hibrid cu încărcare.
Volvo Cars a raportat un volum de vânzări de 50.315 de autoturisme în februarie, în scădere cu 2% față de aceeași lună a anului trecut. Motivul principal al declinului invocat de companie este Anul Nou din China, care are implicații pe piața chineză din cauza zilelor libere.
În același timp, în februarie, Volvo Cars a atins cea mai mare cotă pe segmentul de modele electrificate înregistrată vreodată, atât la modelele complet electrice, cât și la cele hibride plug-in, dar și combinate. Compania pune această evoluție pe seama creșterii vânzărilor noului EX30. Mașinile 100% electrice au constituit 22% din totalul mașinilor vândute la nivel global în a doua lună a anului, în timp ce vânzările totale de mașini electrice și PHEV au reprezentat 44%.
Citeste mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News