Noi restricții pe DN 1. S-ar putea închide și breteaua de acces în DN1 din Centură

Sursă foto: Wikipedia

Marea restricție de trafic din nordul Capitalei, din zona Piaţa Montreal – Piaţa Presei Libere,  intră în vigoare sâmbătă și va dura trei luni. În plus, curând, breteaua de acces în DN 1 din Centura București s-ar putea închide.

Marea restricţia de circulaţie constă în ocuparea celor trei benzi de circulaţie existente pe Bd. Mărăşti, pe relaţia Piaţa Montreal – Piaţa Presei Libere.

„Devierea traficului pe zona lucrărilor se efectuează conform legislaţiei în vigoare şi va fi semnalizată prin instalarea de panouri informative cu privire la restricţie, în intersecţiile: Bd. Ion Mihalache – Str. Aviator Popişteanu, Str. Aviator Popişteanu – Bd. Expoziţiei, Str. Parcului – Bd. Expoziţiei – Str. Aviator Traian Vasile, Bd. Mărăşti – Str. Alexandru Constantinescu şi Bd. Mărăşti – Bd. Mareşal Alexandru Averescu. Pentru pietoni, traversarea se va asigura pe la trecerile existente în capetele tronsonului de drum restricţionat”, susţin reprezentanţii Metrorex.

Mai mult, secretarul de stat în Transporturi Ionel Scrioșteanu a anunțat că vor mai exista restricții pe DN 1 pentru lucrări la linia de Metrou M6, dar și că s-ar putea crea un sistem de bandă reversibilă, model 3+2.

„Este siguranța că vom avea restricții de circulație pe DN 1 pe timpul lucrărilor. Este o discuție dacă se închide breteaua din dreapta de coborâre de pe pasaj. Acum se discută la CNAIR, la Poliția Rutieră, sunt comisii formate din specialiști. Clar că vor fi restricții. Cât de ample, cât de scurte, cu mai puțin efect asupra traficului, se discută. Nu există varianta să închidem DN 1 de tot. Dar vor fi restricții punctuale”, a declarat Ionel Scrioșteanu, în podcastul „Drumuri cu prioritate” realizat de Ovidiu Barbier.

Discuțiile sunt despre blocarea unei singure benzi, astfel încât să se circule pe mai multe benzi dimineața la intrarea în București și seara la ieșirea din București.

Noi avem 6 benzi pe DN 1. Noi vrem să găsim soluție ca măcar un fir de circulație să funcționeze pe timpul lucrărilor. Există varianta să fie și două fire de circulație. Trebuie să discutăm cu cei de la Unitatea Militară. Facem primul proiect din țară 3 cu 2. Dacă restricționăm o bandă, trebuie să păstrăm 5 benzi de circulație în funcție de fluxurile de trafic. Soluția optimă este ca dimineață să fie trei benzi pe intrare în București, seara, trei la ieșire. În felul acesta, chiar dacă blocăm o bandă nu afectăm foarte mult traficul. Se va face pe etape. O dată pe stânga, o dată pe dreapta”, afirmă el.

Scrioșteanu susține că există o discuție despre închiderea bretelei de acces în DN1 din Centura București, către Otopeni.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: