Iohannis, către un grup de elevi care i-au cântat „O lume minunată”: Învățați bine, că merită

b1tv.ro
b1tv.ro

Preşedintele Klaus Iohannis, fost profesor de fizică la liceul german Brukenthal din Sibiu, le-a spus, joi, mai multor elevi, care i-au cântat melodia „O lume minunată” în curtea bisericii evanghelice din comuna Cristian, că merită să înveţe bine la şcoală, el declarându-se impresionat de felul în care au interpretat cântecul.

„Foarte frumos! Ce ziceţi? Facem o poză?”, le-a spus Klaus Iohannis elevilor care au cântat.

Elevii s-au fotografiat împreună cu preşedintele Klaus Iohannis şi cel al Germaniei, Frank-Walter Steinmeier.

Klaus Iohannis i-a întrebat pe copii în ce clasă sunt, după care le-a adresat îndemnul să înveţe bine. „Toţi sunteţi la şcoală? Da? Impresionant! Vă doresc numai bine! Învăţaţi, învăţaţi bine că merită!”, le-a spus Iohannis copiilor.

Klaus Iohannis şi Frank-Walter Steinmeier au vizitat, joi, Colegiul Naţional Brukenthal, unde Iohannis a fost elev şi profesor. Înainte, un grup de liceeni de la Colegiul Naţional „Gheorghe Lazăr” şi diriginta lor, Carmen Iohannis s-au fotografiat cu cei doi preşedinţi. Carmen Iohannis a spus că ea nu este în grevă şi că nu face politică şi că a venit cu elevii ei, la cererea acestora.

„Vedeţi că până şi greva are ceva avantaje”, le-a spus, în glumă, preşedintele Iohannis elevilor lui Carmen Iohannis.

Carmen Iohannis a precizat că a venit cu elevii săi să-i întâmpine pe cei doi preşedinţi.

„Eu nu am venit aici politic, am venit împreună cu clasa mea să-i întâmpinăm pe preşedinţi. Atât facem”, a spus Carmen Iohannis.

Preşedintele Klaus Iohannis şi omologul german Frank-Walter Steinmeier, aflat într-o vizită de stat în România, au vizitat joi Sibiul. Programul celor doi oficiali a cuprins o vizită la primărie, o întâlnire cu reprezentanţii comunităţii germane şi vizitarea Colegiului Naţional „Samuel von Brukenthal” şi a Bisericii evanghelice fortificate din comuna Cristian.

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și:

Media PNL