Concurent serios pentru Dacia Spring

Citroen-c3
Sursa foto: Facebook - Windsor MotorMall Galway

Gabriel Dogaru scris astăzi, 07:38 Modelul electric eC3 lansat de Citroen, pe segmentul pe care până acum s-a aflat singură Dacia Spring, pare că se bucură de un succes important, la scurt timp după lansarea sa.

Compania susține că are deja un număr mare de comenzi pe cele mai importante 10 piețe ale sale. Cu un total de 5,6 milioane de unități vândute cu primele generații, modeluL C3 a devenit electric odată cu noua generație, care a fost lansată în acest an, la un preț care a generat probleme pe aproape toate segmentele de mașini electrice, pentru competitori. Mai exact, versiunea de lansare, cea mai ieftină în acest moment, costă 23.300 de euro, un preț foarte apropiat de cel pe care îl are versiunea superioară, de 65 CP, a lui Spring.

Versiunea mai bine echipată, Max, ajunge la 27.800 de euro, un preț la fel de bun, dacă comparăm cu celelalte modele din segmentul entry, inclusiv pentru modele din grupul Stellantis. Din acest motiv, nu este o surpriză pentru nimeni faptul că Stellantis anunță 10.000 de comenzi înregistrate pentru acest model, în doar două luni de la lansarea pe piață. Secretul care stă în spatele acestui succes nu este doar prețul, ci și metoda originală de comandă: clienții nu au fost nevoiți să plătească niciun avans, ci doar să încheie contractul de precomandă.

Citeste mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și:

Media PNL