Valoarea medie a unei comenzi online a crescut uşor anul trecut, la 237 de lei (platformă eCommerce)

Tastatura
Sursa foto: Pixabay

Valoarea medie a unei comenzi online a crescut uşor anul trecut, la 237 de lei, faţă de 230,8 lei în 2022, cele mai mari volume de comenzi fiind înregistrate de categoriile casă şi bucătărie, electronice şi, respectiv, grădinărit şi outdoor, potrivit datelor centralizate de o platformă de eCommerce.

Potrivit unui comunicat remis luni AGERPRES, platforma SaaS de management automatizat şi centralizare a activităţilor de eCommerce easySales anunţă că a intermediat comenzi totale în valoare de 745,5 milioane de lei în 2023, în creştere anuală cu 75%.

„Observăm o tendinţă clară de adaptare a consumatorilor la noi stiluri de viaţă, cu o atenţie crescută acordată îngrijirii şi sănătăţii, reflectată în creşterea semnificativă a vânzărilor din categoriile electronice, frumuseţe şi sport. Aceste schimbări sunt impulsionate de factori precum inovaţiile tehnologice continue, necesitatea adaptării la un mediu socio-economic în schimbare şi o înclinare generală spre un stil sănătos şi activ de viaţă. În paralel cu tendinţele observate la nivelul cumpărătorilor, noi evoluăm spre a satisface nevoile complexe ale marilor magazine online şi facem paşi constanţi, în special, în primă fază, prin integrarea soluţiilor ERP în platforma noastră”, se spune în comunicat.

Până în prezent, easySales a finalizat integrări cu sisteme ERP ce includ Nexus ERP, Senior Software, Microsoft Navision şi Neomanager, Sedona şi alte sisteme ERP.

Citeste mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: