Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis joi imagini cu deschiderea circulației pe lotul Nușfalău – Suplacu de Barcău (13,55 km) din Autostrada Transilvania (A3), moment care marchează și depășirea bornei de 1.000 de kilometri de drum de mare viteză în România.
„Infrastructura rutieră din România se construiește cu mulți bani publici, muncă multă, și din păcate, este scena și unor tragedii”, au transmis joi reprezentanții CNAIR, cu privire și la tragicul eveniment de pe A7 Focșani – Bacău, unde patru muncitori și-au pierdut viația în urma exploziei de la Călimănești.
Odată cu deschiderea circulației pe cei 13,5 km ai secțiunii Suplacu de Barcău – Nușfalău (Autostrada Transilvania), România are peste 1.000 de km de drum de mare viteză (autostradă și drum expres).
Mai exact, după deschiderea circulației pe secțiunea Nușfalău – Suplacu de Barcău (13,55 km) a Autostrăzii Transilvania lungimea drumurilor de mare viteză (autostradă și drum expres) ajunge la 1004 km, potrivit lui Cristian Pistol, directorul general al CNAIR.
Antreprenorul turc, Nurol Insaat Ve Ticaret SA, a construit și proiectat acest sector de autostradă în doi ani. Contractul finanțat prin Programul Transport (PT) a avut o valoare de 384,14 milioane de lei (fără TVA).
Citește mai mult pe economica.net
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News