Trei antreprenori locali, afaceri anuale de 430 milioane de lei cu două magazine cash&carry cu prețuri mici

DCNEU
Sursa foto: DCN EU Cash&Carry

Antreprenorii Laurenţiu Gheorghe Moldoveanu, Simion Costel şi Ilie Stănescu, alături de trei oameni de afaceri de origine turcă, acționari ai producătorului de produse plastice Sterk Plast din Constanța, au reușit anul trecut, cu cele două magazine cash&carry DCN EU pe care le operează în spații din centrul comercial Doraly de pe șoseaua București-Urziceni, să facă afaceri de peste 432,6 miliaone de lei, cu aproximativ 23% peste 2021.

DCN EU Cash&Carry, retailerul deținut potrivit termene.ro. de Laurenţiu Gheorghe Moldoveanu, Simion Costel şi Ilie Stănescu, alături de trei oameni de afaceri de origine turcă, acționari ai producătorului de produse plastice Sterk Plast din Constanța, vinde pe profit doar produse cosmetice și menaj și s-ar încadra, din punct de vedere al cifrei de afaceri, în rândul celor mai mari retaileri alimentari autohtoni.

Spre comparație, anul trecut, Annabella, cel mai mare lanț independent de supermarketuri din România, controlat de familia Mutu din Vâlcea, a raportat afaceri de 480,4 milioane de lei. Annabella a ajuns recent la 100 de magazine în 3 județe, Vâlcea, Argeș și Olt, și operează un parc de retail în Horezu.

DCN EU a raportat afaceri de de peste 432,6 milioane de lei, cu aproximativ 23% peste 2021 și un profit de 3,3 milioane de lei, ceea ce înseamnă că raportat la cifra de afaceri a avut o marjă de 7,8%. Cu un an în urmă, profitul net al companiei era de 19,5 milioane de lei.

DCN EU a apărut în peisajul de retail local în 2014, când antreprenorii au deschis în parcul comercial en-gros Doraly din Afumați un magazin de 1.800 de mp, cu care au generat după primul an 31,9 milioane de lei. Doi ani mai târziu, compania a investit într-un al doilea magazin de 3.000 de mp, tot în centrul Doraly, în imediata proximitate a primei locații pe care au extins-o, tot atunci, până la 5.000 de mp.

Potrivit datelor companiei, pe rafturile DCN EU sunt acum în jur de 40.000 de produse pentru menaj, detergenți și cosmetică, iar strategia companiei este de a practica adaosuri comerciale mici, de 5-7%, pentru a putea avea rulaje mari.

Retailerul are, de aseamenea, trei mărci private.

Clienții, persoane fizice sau juridice, pot achiziționa doar dacă au card de membru și sunt încurajate achizițiile de volume mari, de peste 10 produse.

Retailerul are 350 de angajați, conform informațiilor de pe site-ul propriu, dar numărul mediu de salariați conform datelor Ministerului Finanțelor Publice în 2022 este de aproximativ 300.

Contactaţi de Economica, oficialii companiei nu au răspuns solicitării nostre privind business-ul.

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și:

Media PNL